Outlook Mail en taken online workshop 2,5 uur
E-mail is nog steeds het meest gebruikte communicatie middel. Daar komt alles door elkaar binnen. Hoe hou je overzicht op wat nog een actie is en wat alleen voor naslag nodig is? Hoe kun je de stroom aan e-mails zo indelen dat het behapbaar blijft, en waar laat je ze als ze afgehandeld zijn? Zomaar een paar vragen waar de meeste mensen mee worstelen.
Gelukkig is Outlook taken een erg handig hulpmiddel om alle acties overzichtelijk te houden, mits je een aantal instellingen handig hebt ingericht.
Wil je:
- Grip hebben op je e-mail stroom?
- Overzicht in je acties?
- Een archiefstructuur die werkt?
- Tijd besparen door handige instellingen en technieken toe te passen?
De aanpak:
- Online workshop van 2,5 uur via Teams met schermdelen.
- Kleine groepen, maximaal 8 deelnemers zodat er voldoende interactie is.
- Iedere keer korte stukjes uitleg en heel veel zelf oefenen.
- Inspiratie voorbeelden hoe te gebruiken in jouw rol / team.
Via een korte presentatie en oefeningen krijg je inzicht in de meeste valkuilen en oplossingsrichtingen. In korte demo’s van ca 5 minuten doorlopen we een aantal instellingen die je direct kunt toepassen.
Daarnaast krijgt je veel tips om makkelijk en snel overzicht te creëren. Waar mogelijk gaan we al een stuk zelfstandig aan de slag waar je ondertussen ruimte krijgt om vragen te stellen.
Wat leer je o.a.:
- Handige instellingen voor Outlook e-mail
- Handige instellingen voor Outlook taken
- Jouw ideale archiefstructuur
- Slim zoeken via de geavanceerde zoekfuncties
- Do’s en don’ts in communiceren via e-mail
- Regels maken
- Werken met snelle stappen
- Koppeling met OneNote
- Outlook taken op je mobiele apparaten (To Do app)
Voor wie: Iedereen die tijd wil besparen met e-mail en taken
Groepsgrootte: Maximaal 8 deelnemers
Data en tijden: data op aanvraag
Investering: € 110,- ex BTW (€ 133,10 incl. BTW)
Liever individueel? Neem dan contact met ons op!